Now showing items 1-3 of 3

    • Behaviors of outdoor advertising selections : case study of Plan B Media public company limited’s customers 

      Tongngoen, Ratchadaphan (2017-08-10)
      Research Objectives were the followings; firstly, to study Behaviors of outdoor advertising selections directly from Plan B Media Public Company Limited’s customers, Secondly, to study levels of Marketing Mix influencing ...
    • ISQE-OTOP: An Interactive System for Quality Evaluation of OTOP Products 

      เจริญจรรยากุล, จิราภา; ไข่มุกด์, คณิต; ดอนขวา, ขวัญกมล (Rajamangala University of Technology Phra Nakhon, 2010-03-01)
      This research was aimed to develop criteria for quality evaluation of OTOP products of 5 types; namely food product, beverage product, cloth and costumes product, utensils, decoration and souvenirs product and herbal ...
    • Ready-to- drink milk buying decision from marketing mix factors of samutsongkram municipality consumer 

      Nimnuan, Jutarat; จุฑารัตน์ นิ่มนวล (2016-09-05)
      การวิจัยเรื่องการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์นมพร้อมดื่มจากปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดของผู้บริโภคในเขตเทศบาลจังหวัดสมุทรสงครามมีวัตถุประสงค์ในการศึกษาข้อมูลที่เป็นประโยชน์ต่อการกาหนดกลยุทธ์ทางปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใ ...