Show simple item record

dc.contributor.authorManee, Thitipornen_US
dc.contributor.authorธิติพร มะณี
dc.date.accessioned2016-09-05T09:46:09Z
dc.date.available2016-09-05T09:46:09Z
dc.date.issued2016-09-05
dc.identifier.urihttp://repository.rmutp.ac.th/handle/123456789/2011
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม.) -- มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร, 2558en_US
dc.description.abstractThe objectives of this research were (1) To study the Influence of perceived justice on customer trust of Asita Eco Resort (2) To study the Influence of perceived justice and customer trust on customer satisfaction of Asita Eco Resort (3) To study the Influence of customer trust and satisfaction on customer word of mouth of Asita Eco Resort (4) To study the Influence of customer trust and satisfaction on customer revisited of Asita Eco Resort (5) To validate a causal relationship model of influence of perceived justice on trust, satisfaction, word of mouth and revisited of Asita Eco Resort’s customers.en_US
dc.description.sponsorshipRajamangala University of Technology Phra Nakhonen_US
dc.language.isothen_US
dc.subjectConsumer satisfactionen_US
dc.subjectServicesen_US
dc.subjectsatisfactionen_US
dc.subjectการบริการ
dc.subjectความพึงพอใจของผู้บริโภค
dc.subjectความพอใจ
dc.titleThe influence of perceived justice on trust, satisfaction,word of mouth and revisited of Asita Eco Resort’s customersen_US
dc.title.alternativeอิทธิพลของการรับรู้ความยุติธรรมต่อความไว้เนื้อเชื่อใจ ความพึงพอใจ การบอกต่อ และการกลับมาใช้บริการซ้าของลูกค้าอสิตา อีโค รีสอร์ทen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.emailauthorarit@rmutp.ac.th


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record