Show simple item record

dc.contributor.authorSuwannawach, Piyapanen_US
dc.contributor.authorBoonyalai, SiriKulen_US
dc.contributor.authorTeeravech, Narongriten_US
dc.contributor.authorYooyamsri, Srisudaen_US
dc.date.accessioned2018-07-02T07:20:46Z
dc.date.available2018-07-02T07:20:46Z
dc.date.issued2018-07-03
dc.identifier.urihttp://repository.rmutp.ac.th/handle/123456789/2393
dc.descriptionรายงานวิจัย -- มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร, 2558en_US
dc.description.sponsorshipRajamangala University of Technology Phra Nakhonen_US
dc.language.isothen_US
dc.subjectCreating Awarenessen_US
dc.subjectการสร้างจิตสำนึกen_US
dc.subjectBusiness Servicesen_US
dc.subjectธุรกิจบริการen_US
dc.subjectOnline Businessen_US
dc.subjectธุรกิจออนไลน์en_US
dc.subjectMarketing Strategiesen_US
dc.subjectกลยุทธ์การตลาดen_US
dc.titleCreating service mind in e-commerce service businessen_US
dc.title.alternativeการสร้างจิตสำนึก (service mind) ในการบริการของธุรกิจบริการค้าในโลกออนไลน์ (e-commerce)en_US
dc.typeResearch Reporten_US
dc.contributor.emailauthorpiyapan.s@rmutp.ac.th.en_US
dc.contributor.emailauthornarongrit.t@rmutp.ac.then_US
dc.contributor.emailauthorarit@rmutp.ac.then_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record