Show simple item record

dc.contributor.authorHemnithi, Woradananen_US
dc.contributor.authorBunruangses, Montreeen_US
dc.contributor.authorวรดานันท์ เหมนิธิ
dc.contributor.authorมนตรี บุญเรืองเศษ
dc.date.accessioned2018-08-20T10:08:26Z
dc.date.available2018-08-20T10:08:26Z
dc.date.issued2561-08-20
dc.identifier.urihttp://repository.rmutp.ac.th/handle/123456789/2703
dc.descriptionรายงานวิจัย -- มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร, 2560en_US
dc.description.abstractThis research conducted an investigation on vocational pre-service teachers’ performance based on Technological Pedagogical Content Knowledge Framework (TPCK) to support learning in 21st century. TPCK Framework integrated three kinds of knowledge needed by a teacher in providing learning process for students effectively. The results of this study found that vocational pre-service teachers had the knowledge of using technology, understanding teaching pedagogies, and mastering on content individually. However, they were limited in blending such essential three domains together to form more effective learning process for their students.en_US
dc.description.sponsorshipRajamangala University of Technology Phra Nakhonen_US
dc.language.isothen_US
dc.subjectDatabase designen_US
dc.subjectการออกแบบฐานข้อมูลen_US
dc.subjectDatabaseen_US
dc.subjectฐานข้อมูลen_US
dc.subjectDatabase - Analysisen_US
dc.subjectฐานข้อมูล--การวิเคราะห์en_US
dc.subjectModeling - Data processingen_US
dc.subjectแบบจำลอง--การประมวลผลข้อมูลen_US
dc.titleDevelopment of technology pedagogical content knoeledge model (TPCK) to evcational pre-service teachers perfomanceen_US
dc.title.alternativeการพัฒนาแบบจำลองความรู้ด้านเทคโนโลยีผนวกวิธีการสอนและเนื้อหา (TPCK) ในการประเมินศักยภาพความร้อนของนักศึกษาฝึกสอนสายช่างอุตสาหกรรม
dc.typeResearch Reporten_US
dc.contributor.emailauthormr.montree@hotmail.comen_US
dc.contributor.emailauthorworadanan_na_ka@hotmail.comen_US
dc.contributor.emailauthorarit@rmutp.ac.then_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record