Show simple item record

dc.contributor.authorSaisod, Nisaraten_US
dc.contributor.authorนิสารัตน์ ใสสดen_US
dc.date.accessioned2019-02-08T10:53:38Z
dc.date.available2019-02-08T10:53:38Z
dc.date.issued2562-02-08
dc.identifier.urihttp://repository.rmutp.ac.th/handle/123456789/2844
dc.descriptionRajamangala University of Technology Phra Nakhonen_US
dc.description.abstractThis research was aimed to study employees’ loyalty in manufacturing industry as well as motivation influencing their loyalty. The samples were 360 employees working in the Food manufacturing industry in six districts in Nonthaburi. The questionnaire was used as a tool to collect data which were analyzed by statistics including percentage, mean, and standard deviation. to test the hypothesis, T-test, one-way Anova, and Multiple Regression Analysis were applied.en_US
dc.description.sponsorshipการค้นคว้าอิสระ (บธ.ม.) -- มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร, 2559en_US
dc.language.isothen_US
dc.subjectFood industryen_US
dc.subjectFood productsen_US
dc.titleFactors influencing employees’ loyalty in food production industry in Nonthaburien_US
dc.title.alternativeปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความจงรักภักดีของพนักงานที่มีต่อองค์กร กรณีศึกษา กลุ่มธุรกิจอุตสาหกรรมการผลิต ผลิตภัณฑ์อาหาร จังหวัดนนทบุรีen_US
dc.typeIndependent Studyen_US
dc.contributor.emailauthorarit@rmutp.ac.then_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record