Now showing items 1-2 of 2

    • Communications in campaign to deter unauthorized buying or downloading of copyrighted music 

      Kasemputrueangsri, Kasem; เกษม เขษมพุฒเรืองศรี; Boonyasan Kwanruetai; ขวัญฤทัย บุญยะเสนา; Lhaoboonmee, Kamolrat; กมลรัตน์ เหล่าบุญมี; Kusiyarungsit, Apinyapat; อภิญญ์พัทร์ กุสิยารังสิทธิ์ (2021-09-07)
      Music Piracy Is A Ever-Changing Challenge – Thailand’s Music Market Continues To Be Distorted By Unfair Competition FromUnlicensed Services, Which Affects Income Of Rights Owners. In Order To Find The Solution For Music ...
    • Potential analysis of thai cloth entrepreneurs toward for influence of competitiveness and integrated marketing communications of online social networking in ASEAN market 

      Boonyasan Kwanruetai; ขวัญฤทัย บุญยะเสนา; Rungrodruttanagorn, Suveena; สุวีณา รุ่งโรจน์รัตนากร; Sattayapanich, Arttakarn; อรรถการ สัตยพาณิชย์; Kasemputrueangsri, Kasem; เกษม เขษมพุฒเรืองศรี; Buachum, Surachart; สุรชาติ บัวชุม (2021-09-07)
      Thailand is one of the few countries in the world that provides the whole value chain of the textile industry, with over 4,700 local textile producers and 800,000 to one million workers, making this industry the second-most ...