Now showing items 1-2 of 2

    • The commercial marketing guidelines of banana flour in bakery business 

      Phuapisit, Patcharinporn; พัชรินทร์พร ภู่อภิสิทธิ์; Wongkamhaengharn, Kwanrutai; ขวัญฤทัย วงศ์กำแหงหาญ; Mahain, Jiraporn; จิรพร มหาอินทร์; Wattanametha, Phussadee; ผุสสดี วัฒนเมธา; Taiwan, Anong; อนงค์ ไต่วัลย์ (2020-01-19)
      The objectives of this research are to study marketing mix factors of banana flour in bakery business and to study organizing factors of banana flour in bakery business. Data were gathered by using in-depth interviews and ...
    • Sustainable development of administrative management a case study of wat takien floating market 

      พัชรินทร์พร ภู่อภิสิทธิ์; ระจิตรา ศุภดิลกลักษณ์; อนงค์ ไต่วัลย์; วัชราภรณ์ ชัยวรรณ (2016-09-07)
      The aims of this research are to review environment of floating market management, to analyze potential of sustainable management, and to develop strategies for developing sustainable management of Wat Takien Floating ...