Now showing items 1-20 of 45

    • The Treasure hunting in real ancient ruin simulation game 

      Thanisornthaweesin, Wanthanee; วันทนีย์ ธนิศรทวีสิน; Puwong, Siraprapa; ศิรประภา ภูวงศ์; Khetsuphan, Thanaphat; ธนภัทร เขตร์สุพรรณ (2023-06-20)
      The objectives of the project study were to 1) create the treasure hunting in a real ancient ruin simulation game, 2) evaluate suitability of the treasure hunting in a real ancient ruin simulation game, and 3) assess ...
    • ภาพยนตร์สั้นส่งเสริมการท่องเที่ยว จังหวัดชัยภูมิ เรื่อง คิดถึง...ชัยภูมิ 

      นนท์ธวัฒน์ คำภูษา; พุฒิพงศ์ พลอึ่ง; ณิชากร เอกวรธงชัย; ณิชากร เอกวรธงชัย; ณิชารีย์ นิลพุ่ม; ธนายุทธ สวารักษ์ (2023-06-20)
      จากหลักสูตรของมหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลพระนคร คณะเทคโนโลยีสื่อสารมวลชน สาขาเทคโนโลยีการโทรทัศน์และวิทยุกระจายเสียง ชั้นปีที่ 4 ภาคเรียนที่ 2/2564 มีแผนการเรียนการสอนวิชาโครงงานพิเศษทางวิทยุโทรทัศน์และวิทยุกระจายเสียงของนักศึกษา ...
    • การพัฒนาสื่อเกมแอนิเมชัน 2 มิติเพื่อประชาสัมพันธ์การท่องเที่ยวกรุงเทพมหานคร เรื่อง “เกมท่องกรุง” 

      Palakawong Na Ayutaya, Piraya; ภิรญา ปาลกะวงศ์ ณ อยุธยา; Leelapiyawat, Ponthakorn; พนธกร ลีลาปิยวัฒน์; Pratumwan, Chotika; โชติกา ประทุมวัลย์ (2023-06-19)
      The objectives of this study were to Development of Game Animation 2D to promote Bangkok. " Game Tong Grung ", to assess the appropriateness of 2D animation game media for public relations titled " Game Tong Grung " and ...
    • การผลิตสื่อประชาสัมพันธ์สินค้า OTOP ปลาลูกเบร่ ชุมชนบ้านปากประ จังหวัดพัทลุง 

      กันตภณ หนูห่อ; วิปรัชญาพร พืบขุนทด; นฤมล จันทร์สุริยา; น้ำฝน สิทธิชัย; ชาลิสา เพิ่มสันติพงศ; สิรวิชญ์ สโมสร; ภาวินี สาพงษ์เอี่ยม (2023-06-19)
    • The Interactive Short Film “Choice” 

      Saisuwan, Pasu; ภาสุ ไสยสุวรรณ; Phamornphon, Ammarin; อัมรินทร์ ภมรพล (2023-05-01)
      The goal of this research is to: 1) create a short interactive film titled select, 2) to evaluate the quality of a short interactive film titled select, 3) To investigate how satisfied audiences are with interactive short ...
    • The interactive short film : everyone does 

      Nakpaneiam, Natdanai; ณัฐดนัย นาคปานเอี่ยม; Khamkhemkheaw, Pattaratorn; ภัทรธร ขาเข็มแก้ว (2023-05-01)
      The objectives of this study were to produce an interactive short film “Everyone does it”, to assess the media suitability of an interactive short film “Everyone does it” and to assess the audience's satisfaction with ...
    • The Augmented reality book of proverbs for primary 5 

      Sonto, Chatmongkon; ฉัตรมงคล สนโต (2023-03-01)
      The objectives of this study were 1) to Produce augmented reality technology book for teaching Thai proverbs for grade 5, 2) to compare the achievement before and after studying the augmented reality technology book for ...
    • Virtual reality monsters world game 

      Phankeaw, Kritchnanthon; กฤชณธร พันธ์แก้ว; Meesaunnil, Nattatida; ณัฏฐธิดา มีสวนนิล; Kerdkasem, Wutthichai; วุฒิชัย เกิดเกษม (2023-03-01)
      The objectives of this study were 1) produced a virtual reality monster game 2) Evaluate the suitability of the virtual reality monster’s world game and 3) Evaluate the player satisfaction of the virtual reality monsters ...
    • สารคดีส่งเสริมการเที่ยววิถีใหม่ New Normal แบบ one day trip อำเภอโพธาราม จังหวัดราชบุรี 

      Chiruphansawat, Pattaraporn; ภัทรภร จิรุภัณฑ์สวัสดิ์; หสวิน งามเหมือน (2023-01-10)
    • World phenomena game 

      Kaengpenkhae, Suttakarn; ศุทธกานต์ แข่งเพ็ญแข; Sutthipawothai, Krittin; กฤติน สุทธิภโวทัย (2023-01-09)
      This special project is 1) to develop World Phenomena Game for Grade 3 students, 2) to measure knowledge after using World Phenomena Game, and 3 ) to study user satisfaction after playing World Phenomena Game. In this ...
    • Augmented reality: book for kids story boon long in the city 

      Duangkaew, Sangrawee; แสงระวี ด้วงแก้ว; Ketsuwan, Nipaporn; นิภาพร เกษสุวรรณ์ (2023-01-09)
      The objectives of this special project study were to produce and develop an augmented reality storybook for children, Boon Long in the City and measure user satisfaction of augmented reality story technology books for ...
    • Art book of chinese new year 

      Naka,Korakod; กรกช นาคะ; Jirajarernponpoon, Janasikarn; จณาศิกานต์ จิรเจริญผลพูน (2023-01-09)
      The objectives of the project study were to produce creative media an augmented reality art book of Chinese New Year and assess satisfaction with Chinese New Year augmented reality technology artbooks using a sample. 30 ...
    • ละครวิทยุเพื่อผู้สูงอายุของศูนย์พัฒนาการจัดสวัสดิการสังคมผู้สูงอายุบ้านบางแค 

      นฤมล คำนาค; นันทิยา ปานอ่วม; อรยา ภิรมย์ทอง; กนกวรรณ เกษมาชม; ภานุพงค์ สอนราช; พรพิพัฒน์ ทรัพย์คงทน (2022-09-13)
    • Augmented reality for helping hearing impaired learn thai's idiom. 

      Bunpabuth, Phattarawadee; Duangpamorn, Orapan; ภัทรวดี บรรพบุตร; อรพรรณ ดวงภมร (2022-04-05)
      This research had a purpose to produce an augmented reality as an instructional media for Thai's subject, in category 'Thais idiom' and also surveys on the satisfaction of its student that used the media as well. The ...
    • Infographic : one stop service Rajamangala University of Technology Phra Nakhon 

      Inyasri, Thanjirat; ธันจิรัฎฐ์ อินยาศรี (2022-04-05)
      The objectives of this study were to produce One Stop Service infographic and study the satisfaction of One Stop Service infographic of Rajamangala University of Technology Phra Nakhon (RMUTP). The data was corrected from ...
    • การผลิตนิตยสารทางอากาศ รายการ “Inspired myself” 

      ชัชฎาพร เนตรดี; กัญญา สิทธิเวทย์; เจวลิน สอนสี; ศรัณยู ประไพย์ (2021-12-16)
      จากการศึกษาเรื่อง การผลิตนิตยสารทางอากาศ รายการ “Inspired myself” เป็นโครงงานที่เกิดจากการศึกษาของผู้ผลิตในรายวิชา โครงงานพิเศษทางวิทยุโทรทัศน์ และวิทยุกระจายเสียง (08-212-414) ที่มีความสนใจจะผลิตรายการวิทยุเผยแพร่แรงบัน ...
    • การผลิตภาพยนตร์สั้นเพื่อส่งเสริมการท่องเที่ยวจังหวัดราชบุรี ภาพยนตร์ เรื่อง “ทริปนี้สีอะไร” 

      จิราภรณ์ ริทัศโส; ณัฐพร เสนาะดนตรี; ปิยะมาศ ยวงเกตุ; เกษมณี พันธ์กุ้ย; รสสุคนธ์ ดีสุคนธ์ (2021-12-16)
      จากการศึกษาเรื่อง การผลิตภาพยนตร์สั้นเพื่อส่งเสริมการท่องเที่ยวจังหวัดราชบุรี ภาพยนตร์ เรื่อง “ทริปนี้สีอะไร” เป็นโครงงานที่เกิดจากการศึกษาของผู้ศึกษาในรายวิชา โครงงานพิเศษทางวิทยุโทรทัศน์ และวิทยุกระจายเสียง (08-212-414) ...
    • Interactive learning media in chinese language 

      Prajongkarn, Nichapat; ณิชาพัชร์ ประจงการ; Ramaboot, Nattitta; ณัฐิตา รามบุตร; Rittaapinun, Ornchaporn; อรชพร ฤทธิ์ธาอภินันท์ (2021-12-15)
      This study aims to develop interactive learning, interactive Chinese modern andeasier to understand. To increase student achievement before and after learning. And satisfaction of learners with interactive learning, ...
    • Card game for reduce learning problem 

      Yawananon, Traipat; ไตรพัฒน์ ยวนานนท์; Rungwitayapon, Kitisak; กิติศักดิ์ รุ่งวิทยาพล; Chaipattharaworarmat, Titiwit; ฐิติวิชญ์ ชัยภัทรวรเมธ (2021-12-15)
      Card Game for Reducing Learning Problem was a project to reduce learning problem that aims to develop a card game, Rong-rean-kong-rau-na-you (means Happy School). This card game intends to reduce school bullying and raise ...
    • Production of media for a campaign to clean the cha-am beach area 

      Ninleum, Pornuama; พรอุมา นิลเลื่อม; Naisangunsri, Pitiporn; ปิติพร นัยสงวนศรี (2021-12-15)
      The purpose of this special project were to production of media for a campaign to clean the Cha-am beach area for Cha-am Municipality and to assess the satisfaction of the general public towards media by using the tool was ...